Isnin, 13 Februari 2017

DIARI 2017 PART 5: BYE BYE SIZE L


Assalamualaikum... ni gambar apa pulak atas ni ye?? takde seni langsung ambik gambar... hahahha... itulah baju kurung cotton yang aku let go pada staff aku.... baju tu lawa-lawa lagi... sayang... daripada simpan je dalam kotak aku pun decide kasi je la kat orang yang sesuai... rezeki staff aku la...

kenapa aku murah hati kasi baju kat orang ni?? sebab aku dah tak muat la nak pakai... bukan tak muat sebab kecik... tapi sebab besarrrr... heheheh... dulu-dulu iaitu sebelum start diet atkins aku pakai baju saiz L... ikutkan aku boleh je sarung baju saiz M tapi tak cover perut la... perut nampak haaaa macam ngandung 3 bulan... hahahah... sebab tu ambik size L... lepas diet atkins ni perut pun dah tak buncit jadi aku pakai baju size M la... kiranya aku kalau nak beli baju sekarang boleh ambik saiz S-M la...

Untuk yang ada masalah perut buncit tu sebenarnya takde jalan mudah nak kempis kan dia... 2 cara je... jaga pemakanan dan senaman... kalau dari pembacaan aku diet yang berkesan 80% pemakanan 20% senaman... jadi macam mana pun kena jaga makan...

jadi apa lagi... JOM DIET...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...